  • Data: 2022-04-18 14:05:00
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2022 o 13:47, Kviat pisze:

    > "Nie trzeba być ekspertem od komunikacji lub public relations, żeby
    > wiedzieć, że środowiska sceptyków pandemii czy antyszczepionkowców
    > wykorzystają wszelkie wypowiedzi czy publikacje osób publicznych lub
    > instytucji, które mogą być argumentem na potwierdzenie ich teorii."

    A nie mówiłem. Nie eksperci pierodlący od rzeczy są źli, tylko
    antysczepionkowcy co ich na pierdoleniu nakryli:P

    Zostawię to co zacytowałeś pod spodem, dodam tylko że to właśnie o tym
    pisałem. Agencja Oceny Technologi Medycznych i Taryfikacji - czyli
    _najbardziej_ w teorii kompetentne ciało do oceny przydoatności
    testów... wpisała sobie w swój raport... dane z dupy. Po zwruceniu im
    uwagi zmienili dane na... dane co prawda dalej z dupy... ale mniej
    kontrowersyjne.

    Jak tam twoja wiara w "naukofców". A może AITMiT to po prostu szury?
    Okazało się że agencja oceniająca skuteczność technologii medycznych (w
    tym również szczepień) po prostu sobie wstawia dane z sufitu w swoje
    raporty.

> [...]
    >
    > Jak podkreśla, jest też wiele rozsądnych osób, które przed wizytą, np. u
    > starszych członków rodziny, chciałoby się przetestować. Teraz muszą
    > pokryć koszt zakupu testu z własnej
    > kieszeni.
    >
    > - Może testy powinny być tylko częściowo odpłatne, aby zachęcić do
    > testowania? - wskazuje ekspertka."
    >
    > "Zapytaliśmy Ministerstwo Zdrowia, Agencję Oceny Technologii Medycznych
    > i Taryfikacji oraz Narodowy Fundusz Zdrowia o "omyłkową" publikację i o
    > odpowiedzialność za taką wpadkę. Jednak do tej pory nie otrzymaliśmy

    kutecznosci-testow-na-covid-19-wyjasniamy-manipulacy
    jne-tezy,1028628.html

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.