  • Data: 2022-04-18 21:11:00
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2022 o 20:13, Kviat pisze:

    > Przecież podałem ci na tacy wypowiedzi ekspertów co sądzą na ten temat.
    > Czego znowu nie rozumiesz?

    Jak mleko się wylało. O tym pisano od co najmniej tygodnia, na grupie
    również. "socjalizm tak wypacznie nie!";)

    > Całe to wasze antyszczepowe pierdolenie o testach do dupy jest do dupy.

    Ale to nie my:P To w najwyższym formacje profesjonalna agencja powołana
    własnie do oceny i taryfikacji procedur medycznych. Gdzie tam nam szurom
    do niej:P Mi też się od początku podejrzany taki wynik wydawał. Okazało
    się, że słusznie, bo eksperty po prostu dane z dupy wstawiły mając w
    dupie to jak to nieprawdopodobne jest. No ale co ja mogę na swój
    chlopski rozum - eksperty wiedzą lepiej:P

    > Szurom wszystko jebło. Jebły szczepionki,

    No bo jebły - okazało się, że lokdałny dla grup <50 nie wpływają na
    zapchanie służby zdrowia, bo ci ludzie po prostu nie chcą ciężko
    chorować. Okazało się że szczepionka nie zapobiega zachorowaniom, w
    związku z czym cały system certów okazał się bez żadnych podstaw i celu.
    No co ja ci poradzę że tak wyszło - też woałbym inaczej, ale jest jak
    jest. Chciejstwem faktów nie zmienisz.

    > Ale w pierwszej kolejności jebły wam żyłki w mózgu służące do
    > łączenia kropek.

    To akurat tobie. Jak pisałem - łatwiej ludzi oszukać, niż przekonać że
    zostali oszukani...

    > Umiejętność czytania ze zrozumieniem, to bardzo trudna sztuka.

    Powążnie pytam - ci z PZH to prawomyślni czy dobrozmianowi?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.