    Date: Thu, 31 Mar 2022 22:27:50 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Xz%J.7954$3b1.5450@fx14.ams1>
    <623eceeb$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <t1p5ki$d9f$1@gioia.aioe.org>
    <62405b4b$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <t1q3g0$oep$1@gioia.aioe.org>
    <62409f1b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1qolo$1kmn$1@gioia.aioe.org>
    <624139d1$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1s8la$1d35$2@gioia.aioe.org>
    <2fojd7qqzd0i$.457fy0fgqv3m$.dlg@40tude.net>
    <10vs51pozdgwz.ih2zcanfp88i$.dlg@40tude.net>
    <2TN0K.4352$F_q1.29@fx01.ams1>
    <6243e184$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <rL51K.111113$Mih.7013@fx05.ams1>
    <62453284$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <3Og1K.11847$F4h.1902@fx07.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Raczej nie kojarzę, żeby to był jakiś standardowy efekt pogrypowy.

    A dlaczego pogrypowych? Ludzie od dawna cierpieli na przymulenie,
    choroby serca, bóle wszelakie itp. Przyszedł kowid i nagle okazało się
    że na rzadko się nie można zesrać bo to odrazu longkowid. Ktoś zmęczony
    w robocie - mgła kowidowa. Ktoś z wkuwienia całą tą pandemią i tym że
    stracił pracę i zaraz mu dom zliczytują spać nie może - no longkowid.

    Skąd jipoteza że za wszystkie przypadłości, które trawiły ludzkość od
    wieków nagle zaczął odpowiadać przechorowany rok temu kowid?

    >>> https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/long-term-
    effects/index.html

    > Te kilka powikłań się powtarza często. Kojarzysz abyś miał coś takiego
    > po grypie czy przeziębieniu?

    Nie, ale kojarzę, że takie rzeczy dolegały nam od zawsze. A teraz będą
    częściej, bo od dwóch lat nie ma podstawowej diagnostyki medycznej. 1/5
    społeczenstwa przechorowła oficjalnie kowid, chyba logiczne że wszelkie
    problemy na jakie cierpieli wcześniej ich nie opuszczą. Więm że
    większość ludzi dostała pierdolca i nagle jedyną chorobą jest kowid, ale
    wbrew temu przekonaniu ludzie którzy przechorowali kowid nie są
    nieśmiertelni i będa chorować na wszystkie inne choroby jak wszyscy
    inni, ich dotychczasowe schorzenia też nie znikną. Dlatego jak po roku
    dostanie sraczki to zapewne jest to "grypa żoładkowa", zatrucie albo
    "kackupa" a nie żaden long kowid!

    > A tu nawet teściu mi raportował, że
    > przymulenie go trzymało jeszcze jak już był na prostej.

    Mnie też przymula. Po prostu krótki dzień, na dodatek przez pandemię
    tłumaczyłem sobie że lepiej samochodem, więc i mniej się ruszałem.
    Przyjedzie lato i sobie odbiję.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.