  • Data: 2022-03-31 23:33:47
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz mamy globalną wioskę.

    No mamy - ale dalej teoria mówi, że statystycznie premiowane są odmiany
    łagodniejsze. I praktyka póki co temu nie zaprzecza. Pewności nie ma,
    ale prawodopodobieństwo mówi, że będzie łagodniał. Ta sama metodyka, co
    że nie będzie długofalowych efektów szczepień - i praktyka to potwierdza
    - nawet odporność okazała się chwilowa:P

    > Teraz mamy i medycynę, w tym szczepionki.
    > Wtedy tego nie było.

    To chyba działa na naszą korzyść.

    > Nie wiadomo :)
    > Taka ebola, co jakiś czas atakuje.

    No i tak samo szybko znika.

    > Śmiertelność ogranicza zakres to
    > epidemii, ale biorąc pod uwagę jak bardzo ebola jest zjadliwa w
    > porównaniu z omikronem, to i tak sobie nieźle radzi.

    Bo ja wiem czy tak dobrze - pod względem ofiar to zwykłej grypie można
    pewnie więcej przypisać, zależnie jak liczyć.

    > Przy eboli chyba nie chce :)

    Bo nie mutuje - zabija nosiciela zanim zmutuje>

    Przy HIV jakby też. Dlaczego?

    NIe wiem. Pewnie sam fakt długiego utajnienia powoduje że ewolucynie
    niższa śmiertelność nie jest dużą zaletą. Więc nie ma "presji".

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.