  • Data: 2022-03-31 23:15:06
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hę? Widzę, że ominął Cię cały rozdział antyszczepionkowej histerii
    > bazującej na obecności w szczepionkach np. związkóoe rtęci.

    Ale przecież jesteśmy rozsądni:P

    > No i słono to kosztowało winowajców, a to nadal nie społeczność, która
    > się przygląda a konkretne, hermetyczne firmy.

    Kosztowało bo zostali "złapani". Należy dodać, że głównego sprawcę nic
    to nie kosztowało o odszedł przez nikogo nie niepokojony z sowitą
    odprawą i emeryturą. W zasadzie nikogo odpowiedzialnego słono to nie
    kosztowało. Nikt bezpośrenio odpowiedzialny żadnej słonej
    odpowiedzialności nie poniósł.

    > Sądzisz, że jakby
    > Boeingowi 20tys osób patrzyło na ręce to z Maxami stałoby się jak się
    > stało?

    A niby jak mieliby patrzeć? Ale poniekąd tak - jakby to był projekt
    opensorce to bez wątpienia by ktoś zauważył, że jak już łatamy
    aerodynamike mcasem, to po to w samolocie są trzy rurki pitota, żeby jak
    jedna zamrżnie to samolot nie pikował. No i że skoro już jest, to
    trzebaby w manualu napisać, chociażby po to żeby było wiadomo jak to
    cholertwo w razie czego wyłączyć.

    Pamiętasz lądowanie wrony bez podwozia? Układ hydrauliczny wywalił -
    zdarza się, miało prawo. Awaryjny nie działał - manual - sprawdzić
    bezpiecznik - sprawdzony, dalej nie robi. Potem okazało się, że ten
    bezpiecznik to jedno, ale przed nim w obwodzie jest drugi (a w zasadzie
    pierwszy;)) nie wymieniony w manualu. Ogólnie lipa się zrobiła, bo medal
    już przypięty a tu bezpiecznik trzeba było wcisnąć (chociaż nie
    wymieniony w manualu załoga twierzi że sprawdzała wszystkie, więc
    również ten). Raport komisji powstał chyba po pięciu latach, boeing
    twierdził, ze wszystko jest jak być powinno, tym bardziej, że za kasę
    oferował osłonkę do panelu. Ciężko uwierzyć... ale instrukcji nie
    poprawili. Czemu - bo przecież była dobra! Tak więc tentego z tą
    należyta starannością. Należy dochować staranności, żeby osiołki się nie
    dowiedziały:P

    > No skoro zachowuje się jak inne to dlaczego nie zachowuje się jak inne?

    Zachowuje się dokładnie jak inne koronawirusy. Dlatego nie mamy
    szczepionki na przeziębienie.

    > Zrobiono specjalnie szczepionki o krótszym okresie ochrony?

    Nie - zrobiono to co się dało i zbadano to co było trzeba na
    dopuszczenia. Jestem pewny że większość zdawała sobie sprawę, że w
    najlepszym przypadku będzie jak ze szczepionką na grypę. No ale cieżko
    żeby fajzer mówił "no elo ludziska - mamy szczepionkę - przeszła testy,
    ale tak na prawdę to nie to czego byśmy chcieli - będzie jak z grypą -
    max jeden sezon (jaki sezon - wtedy twierdzono że to nie jest choroba
    sezonowa)"?

    > Ale samochód to dobro trwałe, a szczepionka nie.

    Poprzednie jednak często były trwalsze od samochodów:p Nie zmieniajmy
    tego co to jest szczepionka i jak działa tylko po to żeby ukryć fakapa
    ze skutecznością szczepionki przeciw kowid.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.