    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Mon, 28 Mar 2022 00:32:24 +0200
    <t1c7n7$115j$1@gioia.aioe.org> <t1cki3$1eip$1@gioia.aioe.org>
    <118cbz7i0fst$.nql55eszt8p6.dlg@40tude.net> <t1ep34$v79$1@gioia.aioe.org>
    <623aedaa$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b1db2$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b2ae9$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <arq3u9980cru$.4ie72gpe0qlb.dlg@40tude.net>
    <16gelbv4x1hp0$.zxkvyqyv0lml.dlg@40tude.net>
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Xz%J.7954$3b1.5450@fx14.ams1>
    <623eceeb$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <t1p5ki$d9f$1@gioia.aioe.org>
    <62405b4b$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <t1q3g0$oep$1@gioia.aioe.org>
    <62409f1b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 27.03.2022 o 19:30, Shrek pisze:

    > Czymaj:
    >
    > https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    No i?
    Przecież z tych wykresów jasno wynika, że skuteczność szczepionek spada
    z czasem.
    Gdzie ty tam widzisz, że szczepionki nie działają?

    Ale dzięki za linka, przy okazji dowiedziałem się, że w UK statystycznie
    kobiety zaszczepione rodziły więcej żywych i bardziej zdrowe dzieci.

    > Tylko nie pytaj które masz kliknąć - za pierwszym razem jak ci tego
    > linka wystawiłem to był week 5. Teraz otwórz sobie najnowszy. Strona
    > szósta, kółeczka na wykresie na osi x 25+

    Teraz widzę, że wtedy też to widziałem. Tam też nie było, że nie
    działają. I też pytałem, o ile pamiętam, gdzie ty tam zobaczyłeś, że nie
    działają.

    Przeczytałem ten nowszy. Chociaż w nieludzkim języku.
    Pokaż palcem, gdzie tam napisali, że szczepionki są nieskuteczne, bo te
    wszystkie wykresy pokazują coś wręcz przeciwnego. W tekście wyraźnie
    piszą, że szczepienia również zmniejszają transmisję i zachorowalność, a
    nie tylko śmiertelność i hospitalizacje. A do tego jest wykres z
    szacunkową ilością _unikniętych_ hospitalizacji... tadam! dzięki
    szczepieniom.

    Ale szury miały rację, szczepionki nie działają, a na dowód, że nie
    działają dam linka do publikacji, która pokazuje, że działają.
    Chuj tam, nikt się nie kapnie. Najważniejsze, że skuteczność spada do
    0-10% po pół roku i do tego tylko w przypadku AstraZeneca, i chuj tam,
    że istnieje coś takiego jak dawka przypominająca, więc nie działa...
    A jak nie pomoże, to dam drugi raz linka, z którego również wynika, że
    jednak szczepionki działają.

    Ręce opadają.

    > Więc jeszcze raz - po 25 tygodniach 0-10%. Takie są dane. Mówiąc po
    > ludzku, po pół roku skutecznośc szcepionki jest _przeciw_zachorowaniu_
    > ... homeopatyczna.

    A w 2-4 tygodniu 60-80%. Na omicrona. Tak wynika z tej publikacji.
    I można wziąć dawkę przypominającą.

    > I tak narodziła się nowa definicja skuteczności szczepionki. Skoro
    > skuteczność spadła do zera, to znaczy że szczepionka jest skuteczna, bo
    > skoro spadła do zera, to znaczy że miała skąd spadać.

    I tak narodziła się nowa definicja nieskutecznej szczepionki, która ma
    skuteczność 60-80%

    > Weź już się nie
    > ośmieszaj. Dane są jasne - szczepionka po pół roku jest absolutnie
    > nieskuteczna przeciw infekcji, transmisji i zachorowaniu. Wpływa na
    > ciężkość przebiego u szansę zgonu. Wniosków jest kilka:
    >
    > 1- Jak jesteś w grupie ryzyka to warto zawsze!

    Weź już się nie ośmieszaj. Niedziałającą szczepionką? Serio?

    > 2- Jak nie jesteś to niby warto, ale w praktyce to bez znaczenia,

    LOL
    Skoro bez znaczenia, to warto?

    > 3- Jak myślisz, że uratujesz babcie, to nie - babcia niech czyta punkt 1
    > ty 2.

    Nie rozumiem... po co babci niedziałająca, homeopatyczna szczepionka?

    > 4- Ponieważ nie wpływa na transmisjie i zachorowanie,

    Naukowcy z publikacji, którą sam osobiście tu zamieściłeś, twierdzą co
    innego.

    > nie wpływa też na
    > rozwój epidemii.

    A jednak :)

    > Więc nie ma podstawa do zmuszania ludzi

    Ale w grupie ryzyka zawsze warto? Czy jednak nie zawsze?

    > - ryzykują
    > tylko własnym zdrowiem i życiem i przez nich babcia nie umrze ani z tego
    > powodu że się nie zaszczepią nie pozarażają innych.

    Chyba u ciebie inna publikacja się pokazuje.

    > Nara.

    Pozdrawiam
    Piotr