  • Data: 2022-03-28 01:09:53
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    rouncing-the-argument-for-natural-immunity-to-covid/

    > To byłaby bardzo zła wiadomość. Wtedy okazałoby się, że jesteśmy już na
    > zawsze skazani na szczepionki. Ale odporność to nie tylko antyciała.

    No jesteśmy skazani na szczepionki, tak jak jesteśmy przy wielu innych
    wirusach. To, że obecne szczepionki słabo ograniczają transmisje, to
    jeszcze nie znaczy, że nie da się zrobić takiej, która będzie tu
    skuteczniejsza.

    Ja bym się bardziej martwił, czy to to nie zmutuje na powrót w coś
    bardziej zjadliwego, lub dużo bardziej zjadliwego.

    --
    Marcin