  • Data: 2022-03-28 00:57:12
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A robił już ktoś badania jak strzelanie sobie szczepionki powiedzmy 120
    > krotnie w czasie życia wpływa na układ odpornościowy? Bo wydaje mi się,
    > że rozmawiamy to o zupełnie nowej "jakości" szczepień.

    To jest pytanie typu, czy robił już ktoś badania jak cotygodniowa
    dializa, albo codzienne kłucie się insuliną wpływa na to czy tamto. W
    przypadku szczepionek o tyle lepiej, że można się zamknąć i komunikować
    przez śluzę. Wiadomo, że odrobinę przesadzam, ale ponownie, wszystko
    jest kwestią oceny ryzyka i zgody na określone ryzyko. Skoro nie ma
    lepszej alternatywy, to albo trzeba brać, albo ryzykować ciężki przebieg
    ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Marcin