  • Data: 2022-03-28 07:15:15
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jesteśmy skazani na szczepionki, tak jak jesteśmy przy wielu innych
    > wirusach.

    No nie do końca. Na niektóre po prostu chorujemy i już;)

    > To, że obecne szczepionki słabo ograniczają transmisje, to
    > jeszcze nie znaczy, że nie da się zrobić takiej, która będzie tu
    > skuteczniejsza.

    Doświadczenie z grypą nie jest pocieszające;)

    > Ja bym się bardziej martwił, czy to to nie zmutuje na powrót w coś
    > bardziej zjadliwego, lub dużo bardziej zjadliwego.

    Zwykle mutują w łagodniejszą stronę, co ma swoje uzasadnienie ma gruncie
    nauki. Skoro akceptujemy taki tok rozumowania przy określaniu
    bezpieczeństwa szczepienek, to czemu tu mieli byśmy kwestionować;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.