eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorelacja › Re: Korelacja
  • Data: 2022-02-22 18:01:24
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22.02.2022 o 16:08, J.F pisze:

    >> pierdoliły bo znają się jak fryzjerzy na awiacji. I potem samoloty
    >> uziemniono i zaczęto sprawdzać. Okazało się, że boeing dodał ficzer o
    >
    > No ale jednak nie paxy uziemily.

    Tak samo jak nieszczepy nie wstrzymały szczepień;)

    >> Oczywiście miało to drugie dno - jakby wpisać w
    >> manual to niektórzy by się zaczęli zastanawiać, czy ten nowy typ jest
    >> rzeczywiście starym tylko lepszym czy jednak nowym typem i trzeba
    >> szkolenia pilotów na nowy typ robić - a to był podstawowy argumnet -
    >> mamy mnóstwo pilotów ze szkoleniami na B737 new generation, więc jak na
    >> maxa nie będzie potrzebne szkolenie typu to jesteśmy w domu.
    >
    > A z drugiej strony ... czy to nie pojdzie, a moze nawet powinno pojsc
    > w te strone, ze pilotuje sie podobnie, a komputery zalatwiaja
    > podobienstwo.

    No właśnie tak poszło;) I może nie byłoby problemu, gdyby nie było to
    łatanie starego projektu na siłę (po prostu 737 jest za nisko zawieszony
    i normalnie wieksze silniki nie wchodzą). No i gdyby tą łatkę zrobić
    dobrze a nie po łebkach. No i powiedzieć pilotom, ze jak źle działa, to
    jak to cholertwo wyłączyć.

    >> Zaczęto sprawdzać proces certyfikacji i okazało się... że boeing
    >> certyfikował sam siebie i tylko papiery do FAA wysyłał a oni brali to za
    >> dobrą monetę, bo przecież badanie się odbyło i kto ma to lepiej
    >> sprawdzić jak sam producent.
    >
    > Tak po prawdzie ... jak mialby FAA sprawdzic dluzszy program ...

    No dokładnie tak. Ale też trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że defacto
    nie był to system sprawdzony przez FAA a przez boeinga. A to jak się
    okazało miało swoje konsekwencje.

    >> Skończylo się na dwuletnim uziemieniu maxów, zmianą procesu certyfikacji
    >> i nieprzyjemnościami dla tej właśnie osoby co miała wątpliwości.
    >
    > Jak pamietasz - nie pierwsze to uziemienie w ostatnim okresie.
    > Boeing jakos to przetrwal.

    Boeing musi przetrwać - jest za duży i robi w obronności usa.

    >> Więc wiara w nieomylonść oraz zwłaszcza w obiektywizm ludzi na
    >> odpiwednich stanowiskach jest mocno przereklamowana. Zwłaszcza jak są
    >> oni poniekąd zainteresowani żeby "w papierach było dobrze" przecież i
    >
    > Taa - afera diesli VW :-)

    Chociażby. No i katalogowe dane o spalaniu;)

    > A kogos z VW chcą sadzać.
    > Niemiec, nie ma znajomosci w USA, USA nie ma tez interesu VW chronic
    > :-)

    Dokładnie - szarpią konkurencję:)
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1