  • Data: 2022-02-23 10:17:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nawet nie o to w tej dyskusji przynajmniej mi chodzi, a bardziej,
    > że Kwiat by wszystkich chętnie pozaszczepiał to 6tej potęgi, nawet gdyby
    > siedzieli w izolatce bez wymiany wirusów z otoczeniem.

    Nie rozumiem skąd to niezrozumienie.

    Jak dla mnie, to szury mogą sobie wyjechać na bezludną wyspę, zamknąć
    się w pokoju bez klamek bez wymiany wirusów z otoczeniem i się nie
    szczepić, wierzyć w płaską Ziemię i chipy w szczepionce.

    > Przy czym odmawia
    > mi kompetencji do stwierdzenia faktu siedziedzenia w izolatce na
    > podstawie tego, że nie znam się na produkcji szczepionek.

    Toć jak chcesz, to sobie siedź w izolatce :)

    Twierdzę, że skoro nie jesteś specjalistą od szczepionek, to nie masz
    żadnych kompetencji (ja też nie mam) aby stwierdzić, czy szczepionka
    jest skuteczna, czy nie jest.
    Pozostaje tylko kwestia komu wierzysz. Naukowcom od szczepionek, czy
    kolesiom z usenetu, którzy widzą przez okno, że szczepionki nie działają.

    Koleś, który macha rękami i mówi: "widzicie! a nie mówiłem! naukowcy
    stwierdzili, że skuteczność szczepionek spada z czasem, więc szczepionki
    nie działają, naukowcy nas oszukali, a szury miały rację" niczym dla
    mnie się nie różni od kolesia, który faszeruje ludzi amantadyną i
    twierdzi, że leczy covida, bo tak mu się wydaje.
    Jeżeli po badaniach by się okazało, że amantadyna faktycznie leczy
    covida, to też machałby rękami i mówił "że szury miały rację, a naukowcy
    ludzi oszukali, bo mięli lek pod ręką i z niego nie korzystali".

    Na nieszczęście dla tego szura, okazało się, że amantadyna nie leczy.
    A nawet jakby się okazało, że leczy, to wcale nie znaczy, że szur nie
    był szurem, ponieważ podawał ludziom preparat powodujący poważne skutki
    uboczne bez sprawdzenia, czy faktycznie działa.

    Pozdrawiam
    Piotr