  • Data: 2022-02-23 08:18:33
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego Ty ich sobie sadzasz za plecami?

    Bo przede mną się nie mieszczą:P

    > No i możesz mieć kabriolet
    > a prawo jest wciąż to samo :)

    W kabriolecie pasy mają jeszcze więcej sensu.

    > No właśnie nie do końca rozumiem zaciekłości i braku elastyczności
    > Twoich oponentów w tej dyskusji.

    Więcej - ponieważ ja wcale nie jestem przeciwnikiem szczepień, to sobie
    to dopowiadają. Religia;)

    No chyba że ktoś rzeczywiście wpadnie na pomysł, że należy się szczepić
    co trzy miech nieaktualną szczepioną, zamiast ją zaktualizować to wtedy
    w końcu będę przeciw.

    > Przypomina mi to moje wewnętrzne
    > rozterki na pustych parkingach. Czy mogę pojechać pod prąd zamiast 10x
    > dłuższą, za to oficjanie wyznaczoną, drogą?

    U nas możesz coć nie wolno. U ciebie to nie wiem - może ci pięć batów
    zasądzą;) Ale nie wiedzę analogii do szczepień.

    > Żeś się uczepił biednego kowida. To nie kowid. Tak jest w każdej
    > dziedzinie.

    Ale kowidem się to usprawiedliwia i bez kowida byłoby raczej nie możliwe
    abo znacząco częstsze. Prze kowidem jednak nie miałem sytuacji że mnie
    cieć do sądu po prostu nie wpuścił, że kulsony się zamknęły w
    komisariacie i dyżurny nie wpuszczał, żeby zgłosić czyn zabroniony. Nie
    było sytuacji, że nie zorganizowano wyborów bo kowid, nie było sytuacji,
    że przychodnia się zamknęła przed pacjentami i trzeba było walić kijem w
    okno żeby wyniki przedkowidowe odebrać. Nie było sytuacji gdzie
    p.o.remier zamyka bez podstawy prawnej biznesy a kulsony wpadają do
    restauracji jak mafia w latach 90 i straszą klientów. O skali przewałów,
    że aż transmitowali w telewizji wałek z największym samolotem świata nie
    wspomnę.

    I najważniejsze - jak ci się nie podoba to jesteś szur - przecież
    "naukofcy som zgodni że tak trzeba!" I to wszystko przez to, że szrek
    się co prawda zaszczepił ale się nie uśmiechał:P Jakby się uśmiechał i
    miał więcej wiary to już bysmy sobie już poradzili.

    > Zamordyzm to chęć rządzenia wszystkim, najchętniej autorytarnie. Tu to
    > moim zdaniem nadrabianie niekompetencji restrykcjami.

    Nie - tu mamy poświęcenie wolności w imię bezpieczeństwa. Teraz nie mamy
    ani wolności ani bezpieczeństwa - czerczil miał rację. Pewnie szur;)
    Chęć władz do zamodryzmu to jedno, realne możliwości to drugie. Kowid im
    te możliwości dal i się z tego nie wycofają - przynajmniej nie ze
    wszystkiego. Dla ścisłości dodam, że jakby dzisiaj rząd pisu upadł, to
    następni też się nie wycofają (no chyba żeby korwin został premierem;).
    Został stworzony pod pozorem kowidu bardzo wygodny mechanizm dla władzy.
    Nie przypominam sobie, żeby władza ot tak sama z siebie swoją władzę
    ograniczała - nie wynaleziono jeszcze grabi, co grabią od siebie.

    > No ale jednak są.

    I kowid je pokonuje. Jakby ci trzy lata temu ktoś powiedział, że
    p.o.remier będzie sobie ot tak siłownie tłitem zamykał policja będzie
    robiła najazdy na knajpy w stylu mafii to byś uwierzył. Albo że rząd
    będzie po uważaniu rozdawał miliony w ramach różnych "tarcz" za
    nicnierobie a potem będzie się dziwił skąd inflację wyjebało? Normalnie
    to są granice raczej trudne do przekroczenia przynajmniej w skali
    masowej. Ale wystarczy kowid i już. Co więcej wystarczy przekonać tych
    zaszczepionych, że to wina niezaczepionych i już nie ma winnych tego
    kurewstwa władzy a społeczeństwo skacze sobie do gardeł. Brawo.

    > Ale nawet te pełzające osiągają z
    > czasem stan, gdy większość mówi "nie".

    Mówisz o kraju w którym afera przekraczająca zakresem watergate...
    utonęła bez większego echa w innych. Zresztą jak społeczenstwo by się
    nawet wkurwiło i wyszło na ulice, to najwyżej się powie, że to szury i
    się ich normalnie spałuje.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.