  • Data: 2022-02-22 18:02:55
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 17:42, Shrek pisze:

    > Ty. A fryzjer to może sobie wybrać telewizor albo samochód skoro nie
    > jest ani elektronikiem ani mechanikiem? No i co zrobić z faktem, że pali
    > więcej niż w katalogu - przecież to inżynier liczył! :p

    To, czy telewizor odbiera sygnał i jak to robi, albo czy samochód pali i
    jak to robi, to sobie może pospekulować. Będzie wyższy.
    A wybrać, to może między jedną szczepionką, a drugą. Jak będzie miał
    szczęście, że ma wybór.

    > Dobra, kończę bo sam przyznajesz, że dyskusja z tobą jest pozbawiona sensu.

    Inni mogą przeczytać to co piszesz i uwierzyć. Dlatego warto sprostować.

    Pozdrawiam
    Piotr