  • Data: 2022-02-23 10:27:59
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2022 o 08:21, Shrek pisze:

    > On robi i jedno i drugie. Mnie zabrania spojrzenia w dane i
    > stwierdzenia, że szczepionka w pełnej dawce nie zapobiega covid19,

    Kłamiesz.
    Gdzie mogę przeczytać wyniki twoich badań, recenzje innych naukowców do
    twoich badań? Czy choćby twoją recenzję badań innych naukowców?

    Wiele razy zachęcałem cię żebyś to zrobił. Wiele razy pytałem co ci
    odpisali. A ty nadal kłamiesz, że ci zabraniam.

    > Jakbym miał porównać jego schemat myślenia, to taki nowoczesny talib (albo
    > średniowieczny inkwizytor). Tak czy inaczej wiąże się to z religijnym
    > fanatyzmem, co jest o tyle ciekawe, że kwaitek jest zdaje się ateistą.

    Jakbym miał porównać twój schemat myślenia, to taki nowoczesny szur
    talib, który coś twierdzi, ale jak mówisz sprawdzam, to płacze, ze mu
    się zabrania spojrzenia na dane i stwierdzenia czegoś tam. Tak czy
    inaczej wiąże się to z religijnym fanatyzmem, co jest o tyle ciekawe, że
    nawet nie wiem, czy jest wierzący.

    Pozdrawiam
    Piotr