  • Data: 2022-02-23 08:21:32
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nawet nie o to w tej dyskusji przynajmniej mi chodzi, a bardziej,
    > że Kwiat by wszystkich chętnie pozaszczepiał to 6tej potęgi, nawet gdyby
    > siedzieli w izolatce bez wymiany wirusów z otoczeniem. Przy czym odmawia
    > mi kompetencji do stwierdzenia faktu siedziedzenia w izolatce na
    > podstawie tego, że nie znam się na produkcji szczepionek.

    On robi i jedno i drugie. Mnie zabrania spojrzenia w dane i
    stwierdzenia, że szczepionka w pełnej dawce nie zapobiega covid19, tobie
    oceny czy ty właściwie tej szczepionki potrzebujesz. Jakbym miał
    porównać jego schemat myślenia, to taki nowoczesny talib (albo
    średniowieczny inkwizytor). Tak czy inaczej wiąże się to z religijnym
    fanatyzmem, co jest o tyle ciekawe, że kwaitek jest zdaje się ateistą.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.