  • Data: 2022-02-22 17:42:53
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 16:53, Kviat pisze:

    > No to ci przypomnę, że fryzjer takie spekulacje może sobie wsadzić w
    > buty. Będzie wyższy. Równie dobrze może się zastanawiać, czy dla niego
    > akceptowalny jest kształt Ziemi.

    Ty. A fryzjer to może sobie wybrać telewizor albo samochód skoro nie
    jest ani elektronikiem ani mechanikiem? No i co zrobić z faktem, że pali
    więcej niż w katalogu - przecież to inżynier liczył! :p

    > Ja z tobą nie dyskutuję. Ja ci tłumaczę.

    Dobra, kończę bo sam przyznajesz, że dyskusja z tobą jest pozbawiona sensu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.