    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <1...@4...net>
    <sp5asjpkkp41$.197132jmst6cm.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <8smmlbmzn0sa$.1844yvhbt2b1y$.dlg@40tude.net>
    <e...@4...net>
    <7jhuzht1n3zi$.m2gjyreup323$.dlg@40tude.net>
    <vbXOJ.192616$_5r7.5719@fx09.ams1>
    <620c9081$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9BPJ.33673$EjU2.26429@fx07.ams1>
    <620f31b9$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <rxAQJ.47854$alu7.9996@fx01.ams1>
    <62131b3e$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 22 Feb 2022 00:03:18 GMT

    On 2022-02-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No i ok. A pisałem już że ja co do zasady jestem za obowiązkowymi
    > szczepieniami - tylko rząd nie jest? No i jak wsiąde na rower albo moto
    > to nikt ze mnie płaskoziemca nie robi;)

    > Współpasażerów też jak najbardziej.

    Nie w dyskutowanym znaczeniu. Sam pas chroni tylko osobę, która go
    uzywa. To, że jest obowiązkowy dla wszystkich to powinno być w ramach
    terroru szczepieniowego jawnym pogwałceniem Twoich praw :)

    > No ale po boosterze skuteczność (klasyczna - przeciw zachorowaniu) spada
    > do 50% już po trzech miechach.

    Nie jestem w grupie ryzyka i zdrowotnie i społecznie.

    > Nic się nie wyklaruje. Rządy raz wzięły społeczeństwo za mordę i kowid
    > był odpowiedzią usprawiedliwiającą dowolną ich niekompetencję i każdy
    > wał. Sądzisz, że powiedzą "ok, koniec"? Szury miały rację - "normalność
    > już była".

    Też, ale "mój" się chyba opamietuje bo zakrażeń (głownie ART) mamy coraz
    więcej (na poziomie 20k przy populacji 6x mniejszej niż PL) a ci luzują
    obostrzenia. Z drugiej strony to po tych luzowaniach i tak jest jak się
    zachodnim filozofom nie śniło.

    > No nie da się. Ale większość budelu prawnego i zamordystycznych praktyk
    > z nami zostanie na długo. Tym razem czerczil miał rację - szur z niego;)

    Może, ale nie musi to wynikać z zzamordyzmu.

    > W życiu - albo wcześniej stracą władzę, albo będzie tu już wtedy
    > klasyczna białoruś.

    Spodziewasz się, że jak inni zniosą de facto wszystkie istotne
    restrykcje, to w PL nadal będą? Np. będą wymagali kwarantanny dla
    podróżnych jako jedyny kraj w EU?

    Ale tu tez są granice.

    --
    Marcin