  • Data: 2022-02-22 06:57:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie w dyskutowanym znaczeniu. Sam pas chroni tylko osobę, która go
    > uzywa.

    Chroni. Ja mam opory, żeby mi się butelka póltora litra po kabinie
    walała, a ty uważasz, że dostanie w plecy 80 kilowym klockiem to nic?

    > To, że jest obowiązkowy dla wszystkich to powinno być w ramach
    > terroru szczepieniowego jawnym pogwałceniem Twoich praw :)

    Niespecjalnie - choć rozumiem analogię. Pasy nie są procedurą medyczną
    więc pewna różnica jest, no i nie powodują ewentualnych NOPów. No i nie
    musisz zapinać pasów w restauracji, kinie i siłowni;) Zresztą tak jak
    napisałem. Ja nie jestem przeciwnikiem szczepień. Nawet nie jestem
    przeciwnikiem obowiązkowych szczepień. Skoro rząd uważa, że tak trzeba,
    to wystarczy jedna zmiana w rozporządzeniu. W zasadzie w dwóch, bo
    trzeba jeszcze... wpisać kowid... na listę chorób zakaźnych;)

    > Nie jestem w grupie ryzyka i zdrowotnie i społecznie.

    Ja też nie. Ale przecież narracja jest, że mają się szczepić wszyscy, a
    jak nie to szur.

    > Też, ale "mój" się chyba opamietuje bo zakrażeń (głownie ART) mamy coraz
    > więcej (na poziomie 20k przy populacji 6x mniejszej niż PL) a ci luzują
    > obostrzenia. Z drugiej strony to po tych luzowaniach i tak jest jak się
    > zachodnim filozofom nie śniło.

    No właśnie - zresztą tu nie chodzi o obostrzenia kowidowe, bo one same w
    sobie to od dawna są u nas teoretyczne. Chodzi o to, że państwo moze co
    chce bo kowid, prawo tworzy premier tłitem albo cieć na bramce w sądzie
    swoim głębokim przekonaniem, wałkami wszelkiej maści, usprawiedliwieniem
    każdeko fakaupu itp. To wszystkow zostanie. Już jest narracja, że co
    prawda kowid mija, ale przecież nie można odpuścić bo będzie następna
    epidemia... Szury miały racje - do tamtej normalności już nie wrócimy.

    > Może, ale nie musi to wynikać z zzamordyzmu.

    Nie rozumiem.

    > Spodziewasz się, że jak inni zniosą de facto wszystkie istotne
    > restrykcje, to w PL nadal będą? Np. będą wymagali kwarantanny dla
    > podróżnych jako jedyny kraj w EU?

    Tu nie chodzi o restrykcje - u nas i tak od dawna są teoretyczne. Dwa
    akapity wyżej napisałem.

    > Ale tu tez są granice.

    LOL. A znasz ten obrazek "do tego się nie posuną > tu byli rok temu > tu
    są > tam kurwa poszli!"?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.