  • Data: 2022-02-22 12:44:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Feb 2022 10:52:49 +0100, Shrek wrote:

    > Ujmę to inaczej - śmiertelność albo poważne powikłania po omikronie są
    > dla mojej grupy wiekowej... statystycznie pomijalne.

    Sie troche zbieglo z zaszczepieniem.

    A pamietasz te dane Olina/MZ

    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    np miedzy 31.01.22 a 13.02.22 wsrod 40-latkow
    byl 1 zgon na Covid wsrod zaszczepionych i 2 wsrod niezaszczepionych
    ... a nie, kiepski przyklad :-)
    Musimy siegnac do 43-latow, albo podsumowac całą dekade :-)

    > Po szursku wychodzi
    > na to, że żeby uchronić się przed katarem, trzeba się ukłuć i dostaniesz
    > większego kataru niż ten przed którym miał chronić. Z tym że nie
    > chroni;)

    Ale moze drugi katar bedzie krotszy :-)

> [...]
    > kiedy delta poszła w zapomienie to sens szczepienia jest mniej więcej
    > taki jak na grypę - jeden rabin powie tak, drugi nie. Ja osobiście jak
    > nie zapomnę to się szczepie. Z tym że rozmawiamy de facto nie o tym czy
    > jest sens się szczepic, bo t niech sobie każdy oceni, ale o tym czy przy
    > takim ograniczonym sensie są podstawy do pozaprawnego szykanowania osób
    > niezaszczepionych przez państwo. Odpowiadam - nie ma sensu dopuszczania
    > do pozaprawnego dyskryminowania, nawet jakby był głęboki sens naukowy.
    > Od tego jest rozporządzenie o szczepieniach obowiązkowych.

    Ukarac kazdego przepisową grzywną?
    Czy dzieci odbierać?

    Ale są lub mogą być jeszcze inne przepisy, tylko pytanie czy je
    wprowadzac, skoro szczepionka obecnie nie chroni przed zakażeniem,
    wiec i przed dalszym roznoszeniem, a moze nawet zmniejsza objawy
    wiec prowadzi do lekcewazenia.

    J.