  • Data: 2022-02-22 12:58:01
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 12:44, J.F pisze:

    > Ale moze drugi katar bedzie krotszy :-)

    Ale za to pierwszy katar większy od drugiego;)

    > Ukarac kazdego przepisową grzywną?

    No chyba jakoś tak.

    > Czy dzieci odbierać?

    A to już trzeba by wniosek do sądu - sądy masakrują wszystkie przepisy
    kowidowe, więc takie inicjatywy też by raczej uwaliły.

    > Ale są lub mogą być jeszcze inne przepisy, tylko pytanie czy je
    > wprowadzac, skoro szczepionka obecnie nie chroni przed zakażeniem,
    > wiec i przed dalszym roznoszeniem, a moze nawet zmniejsza objawy
    > wiec prowadzi do lekcewazenia.

    To już decyzja odpowiedniego ministra. Jak chce zmusić ludzi do
    szczepienia to ma do tego narzędzia. Ale oczywiście pisiory zawsze muszą
    po swojemu, ale nigdy tak jak w prawie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.