  • Data: 2010-09-20 17:45:56
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Ja nie mówię, że zawsze i wszystkich, ale jeśli są jakieś tam
    > podejrzenia, że połowa pracowników jest na czarno, to chyba jakoś muszą
    > sprawdzić kto jest kim.

    Ale czy to UKS sprawdza takie rzeczy?
    Bo obawiam się, że to już kompetencje PIPy.

    > Nie robią, nie robią - taka "mało uczciwa" firma była.

    No chyba, że tak ;-)

    > Może przesadziłem, że w każdej firmie tak jest i każda kontrola tak
    > wygląda,
    > ale nie widzę przeszkód, żeby mogli wylegitymować wszystkich.

    Z wątku wnioskuję już, że faktycznie jest to możliwe, co nadal nie zmienia
    faktu i mojej opinii, że w przypadku standardowej kontroli UKS
    standardowej, niepodpadającej nikomu firmy, takie działania są po prostu
    zwykłym przerostem formy nad treścią.

    K.