  • Data: 2010-09-20 18:41:13
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > UKS.
    > Skarbówka (przynajmniej nasza) rzadko się fatyguje osobiście,
    > najczęściej każe przyjeżdżać do siebie na miejsce ;-)

    Do mnie przyjeżdżają na zwykłe kontrole.

    > A UKS potrafi siedzieć i siedzieć.

    Bo oni z reguły nie zajmują się pierdołami, które da się
    ustalić przeglądając papiery, które podsunie kontrolowany.
    I dlatego być może wydaje mi się, że sami decydują co chcą zobaczyć,
    gdzie zajrzeć i kogo legitymować. Może z nudów zajmują się już
    też zwykłymi sprawami ;-)