  • Data: 2010-09-20 18:30:22
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-20 20:21, Krzysztof pisze:

    > Ale na litość boską podczas tej kontroli nie chodzą sobie po firmie
    > samopas i nie znajdują sami potrzebnych dokumentów.

    Miałeś jakąś kontrolę, taką poważniejszą niż poszukiwanie cukru w
    kostkach do kawy?

    > W trakcie kontroli firmę reprezentuje zazwyczaj ktoś z zarządu albo
    > osoba przez niego upoważniona i to ona udostępnia wszelkie "papierzyska"
    > potrzebne kontrolerom. Sami sobie ich raczej nie znajdą i nie będą się
    > domyślać, który segregator czego się tyczy.
    > To naprawdę nie jest tak, że UKS znienacka wkracza do firmy, macha
    > upoważnieniem i rusza przed siebie taranem, zaglądając gdzie się da i
    > legitymując kogo się da. Naprawdę nie wiem, skąd się co poniektórym
    > takie scenariusze biorą.

    Z życia. Tak naprawdę może wyglądać kontrola. Więcej powiem - może
    wyglądać jeszcze gorzej. Nie przeżyłem ale przeżyła to moja macierzysta
    firma - w Niemczech. :(
    Nasze procedury przy nich to pieszczoty. :)

    > Wróć do pierwszego posta i sprawdź :)

    Pytanie było retoryczne. :)

    > W jakim sensie przygotowanie?

    Usunięcie pewnych dokumentów, wstawienie innych np. ;)
    Usunięcie pracujących osób które powinny być w domu bo ... są na zwolnieniu?

    --
    spp