  • Data: 2010-09-20 17:43:09
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Doskonale opisałeś, jak *NIE* powinna wyglądać "kontrola na miejscu".

    No pacz pan, to zażalenie proszę zgłosić do gdańskiego UKSu, bo
    najwyraźniej źle intepretują swoje uprawnienia :)

    > Celem "kontroli w terenie" powinno być wyłącznie zebranie danych
    > nt. tzw. "stanu faktycznego",

    Co konkretnie masz na myśli pisząc "stan faktyczny" i zebranie danych na
    jego temat?

    > Ale on nie potrzebuje "osoby do rozmowy".

    Moje doświadczenie mówi mi coś innego.

    > Zbiera opis "stanu faktycznego" - kto, co, po co, z czym...

    Nadal rozmawiamy o kontroli UKS??
    Bo mam wrażenie, że wchodzisz już teraz w kompetencje innych służb.

    > Przecież *jedynym* sensem kontroli "na miejscu" jest ów "stan
    > faktyczny",
    > a nie badanie przez porównywanie oświadczeń uprawnionej osoby z
    > dokumentami!

    No cóż - podczas żadnej z kontroli UKS, jakiej doświadczyłem mniej lub
    bardziej osobiście, żaden z kontrolerów nie chodził po firmie, tylko
    siedział na miejscu wertując papiery, zawracając gitarę komuś z zarządu,
    księgowej ew. konkretnej osobie odpowiedzialnej za jakąś tam konkretną
    działkę i popijając kawę.

    K.