  • Data: 2010-09-20 18:21:39
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:i7875r$b6r$1@news.onet.pl...

    > Owszem, ale kontrola z UKS najczęściej nie przychodzi na spotkanie z
    > konkretną osobą lecz na ... kontrolę.

    Ale na litość boską podczas tej kontroli nie chodzą sobie po firmie samopas
    i nie znajdują sami potrzebnych dokumentów.
    W trakcie kontroli firmę reprezentuje zazwyczaj ktoś z zarządu albo osoba
    przez niego upoważniona i to ona udostępnia wszelkie "papierzyska"
    potrzebne kontrolerom. Sami sobie ich raczej nie znajdą i nie będą się
    domyślać, który segregator czego się tyczy.
    To naprawdę nie jest tak, że UKS znienacka wkracza do firmy, macha
    upoważnieniem i rusza przed siebie taranem, zaglądając gdzie się da i
    legitymując kogo się da. Naprawdę nie wiem, skąd się co poniektórym takie
    scenariusze biorą.

    > A to była kontrola 'jak leci' czy też poproszono konkretną osobę o
    > wylegitymowanie się?

    Wróć do pierwszego posta i sprawdź :)

    > Zresztą - i tak bez znaczenia. Kontrolujący mieli prawo, kontrolowany
    > obowiązek.

    Łojeżu, to już przerabialiśmy.
    Ja się już jedynie zastanawiam nad logiką (a raczej jej brakiem) w tego
    typu postępowaniu.

    > Ale oni nie przyszli do Pani Władzi ani do właściciela - interesują ich
    > zupełnie inne rzeczy niż pogaduchy.

    Ale kto tu mówi o *pogaduchach*?
    Czy Ty kiedykolwiek miałeś jakąś kontrolę?

    > Maszyn, urządzeń, magazynów, pewnych dokumentów i co tam sobie możesz
    > wyobrazić.

    W jakim sensie przygotowanie?

    K.