  • Data: 2017-09-04 14:16:28
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 14:05, Kris pisze:
    > Zauważ że ja tylko odpowiedziałem na Twoje pytania.
    > Pytałes czy jeśli samochód stoi na posesji dłużnika a dłużnikiem jest
    nierozgarnięty rolnik, urząd miasta, szpital, właściciel parkingu to czy komornik
    może auta zając.
    > Odpisąłem ze jest możliwość zajmować auta nierozgarniętemu rolnikowi, um,
    szpitalowi i właścicielowi parkingu.
    > Teraz dodałeś założenie że "3 pierwsze samochody"
    > Jeśli należą do tych co wyżej wymieniłeś(um, szpital itd.) to czy to będa 3
    pierwsze na parkingu czy 3 ostatnie to zająć komornik może. Kolejność parkowania nie
    ma znaczenia;)

    To może ustalmy: komornik zajmuje rzeczy należące do dłużnika czy będące
    na jego terenie? Bo teraz mówisz "Jeśli należą do tych co wyżej
    wymieniłeś(um, szpital itd.)".

    > I ma dać dłużnikowi czas na to aby zdążył takie auto sprzedać?

    Dłużnik i tak miał dużo czasu by swoje rzeczy sprzedać. I jakoś nie
    sprzedał.

    Pozdrawiam,
    Wojtek