  • Data: 2017-09-04 16:33:02
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Żarty sobie robisz.
    Kiedyś (jako wierzyciel) zleciłem egzekucję z całego majątku w tym m.in. z
    nieruchomości dłużniczki pod adresem pl. Defilad 1A m.1 tamże zamieszkałej (to zdaje
    się Twoja sąsiadka do doręczeń ZPO?)
    Komornik wszystkie pisma adresowane "do dłużniczki" słał na adres a jakże pl. Defilad
    1 m. 1, a powracające z adnotacją listonosza "w budynku pl. Defilad nr 1 nie ma
    takiego lokalu o nr 1" pozostawiał w aktach jako "uznać za doręczone".
    Po czym wpisał hipotekę w KW prowadzonej dla lokalu... pl. Defilad 1A m. 1
    Nawet mnie jako wierzycielowi scyzoryk w kieszeni się otwera.

    -----