  • Data: 2017-09-04 21:20:13
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:56737a37-04ff-4bdc-80ef-096c0e864b6d@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 12:19:42 UTC+2 użytkownik Wojtek
    napisał:
    >nie ma zakazu zajmowania nierozgarniętym rolnikom
    >A czemu nie jeśli urząd miasta jest dłużnikiem?
    >Zajmowanie mienia nalężącego do szpitali to żadna nowość
    > 4. właścicielem parkingu
    >Skoro właściciel parkinkgu jest dłużnikiem to dlaczego nie zająć?

    Ale to twoj samochod bedzie stal na w/w parkingu.
    Np szpitala, albo zostawisz na strzezonym parkingu, polecisz, a w
    miedzyczasie komornik zajmie wszystkie.

    I zycze ci takiej sytuacji, w szczegolnosci gdy bedziesz lezal w
    szpitalu dwa tygodnie, albo polecisz na daleki urlop.

    I ciekawe czego sie dowiesz po powrocie - nie zglosil pan sprzeciwu,
    to zgodnie z przepisami auto zlicytowalismy, poszlo tanio, bo bez
    kluczykow.
    Zreszta to nie wazne za ile poszlo - panu juz nic sie nie nalezy, a
    pieniadze zostaly wyplacone wierzycielowi.

    >I takich biznesmenów licytują.

    Sprawdzic czy nie prowadza parkingu, komisu, warsztatu samochodowego,
    myjni ...

    J.