  • Data: 2017-09-04 15:03:10
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 14:57, Shrek pisze:

    > No to jak dawno sprzedany, to skąd pomysł, że wszystko sprzedał, ale
    > samochodu nie?

    Mówię o statystyce - i skąd te 15%. Nie mówię, że każdy dłużnik wszystko
    sprzedaje. Czasem coś udaje się zająć.

    > Nie - chcę, żeby jeśli komuś komornik coś niesłusznie zabrał, to żeby
    > dostał słuszne odszkodowanie.

    To dlaczego chcesz rozszerzać odszkodowanie nawet na sytuacje, kiedy nic
    nie zabrał, tylko zajął i jest możliwość dalszego badania sprawy?

    > Po raz enty piszemy ci, że sąd najwyższy właśnie podważył wartość tej
    > procedury.

    Już się wypowiedziałem na temat tego orzeczenia - psucie prawa, i woda
    na młyn takich ignorantów jak ty.

    > Przecież właśnie tak jest.

    No to w ogóle zlikwidujmy egzekucję, zostawiając tę sprawę honorowym
    rozstrzygnięciom.

    --
    Liwiusz