  • Data: 2017-09-04 15:20:46
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2017 o 15:03, Liwiusz pisze:

    > Mówię o statystyce - i skąd te 15%.
    > Nie mówię, że każdy dłużnik wszystko
    > sprzedaje. Czasem coś udaje się zająć.

    Stąd, że jakiś procent dłuzników to nieogary i tym uda się coś zająć.
    Jak jest ogarnięty i wszystko upłynił to i na samochód będzie miał
    kwity, że go sprzedał, co więcej na 100% będzie w dowodzie nowy
    właściciel (bo to uwiarygodnia wałek). Daj spokój - sprzedał dzieła
    sztuki, telewizor, komputer, stół i lodówkę, a to co najprościej
    udowodnić że sprzedał, czyli samochód zostawił? To ci podpowiada ta
    legendarna logika i doświadczenie, którym podobno trzeba się
    legitymować, żeby dostąpić zaszczytu wykonywania zawodu? Bez jaj. To się
    kupy nie trzyma. Bujać to my, a nie nas.

    > To dlaczego chcesz rozszerzać odszkodowanie nawet na sytuacje, kiedy nic
    > nie zabrał, tylko zajął i jest możliwość dalszego badania sprawy?

    Bo ktoś poniósł stratę, więc należy się za to zadośćuczynienie. Jeśli
    twierdzisz, że to nie jest strata, to ponownie poproszę o twojego lapka
    i kluczyki do samochodu. Oddam bez zbędnej zwłoki zaraz po tym jak sąd
    orzeknie, że powinienem. No daj spokój - przecież to żadna strata dla
    ciebie.

    > Już się wypowiedziałem na temat tego orzeczenia - psucie prawa, i woda
    > na młyn takich ignorantów jak ty.

    Tak. Rozumiemy. Ty się powołujesz na swoja legendarną logikę i
    doświadczenie, a jak ktoś się powołuje na wyrok SN to jest ignorant.
    Można i tak....

    Shrek