  • Data: 2017-09-04 14:05:17
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 13:03:41 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    > Czyli przychodzi komornik do zadłużonego miasta (analogicznie: szpitala

    > To jest prawidłowe?

    Zauważ że ja tylko odpowiedziałem na Twoje pytania.
    Pytałes czy jeśli samochód stoi na posesji dłużnika a dłużnikiem jest nierozgarnięty
    rolnik, urząd miasta, szpital, właściciel parkingu to czy komornik może auta zając.
    Odpisąłem ze jest możliwość zajmować auta nierozgarniętemu rolnikowi, um, szpitalowi
    i właścicielowi parkingu.
    Teraz dodałeś założenie że "3 pierwsze samochody"
    Jeśli należą do tych co wyżej wymieniłeś(um, szpital itd.) to czy to będa 3 pierwsze
    na parkingu czy 3 ostatnie to zająć komornik może. Kolejność parkowania nie ma
    znaczenia;)

    > Na wszystkie pytania powinna być taka sama odpowiedź. Moim zdaniem
    > powinna brzmieć: nie. Dopiero po sprawdzeniu własności - może zajmować.

    I ma dać dłużnikowi czas na to aby zdążył takie auto sprzedać?
    Ciągle mylisz zajęcie z licytacją chyba.
    Przecież to ze komornik auto zajął nie jest równoznaczne z tym że bezie to auto
    licytowane i sprzedane.