  • Data: 2017-08-31 12:29:13
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-31 o 12:23, Shrek pisze:

    > Ze mogę zostać okradziony przez komornika.

    Przez każdego możesz zostać okradziony, co to zmienia?

    > To dawaj kluczyki od samochodu i laptopa - oddam za miesiąc - co w tym
    > złego?

    Co chcesz przez to udowodnić, bo nie rozumiem?

    > To z czego będą żyli?

    Z zajęć kont bankowych i nieruchomości.

    > Ale ponoć jak wierzyciel każe to komornik musi - prawda?

    Przetestuj, opowiedz, napisz, ile cię to kosztowało.

    > To samo co teraz, tylko musiałby za to odpowiadać? Co w tym dziwnego?

    Odpowiada wierzyciel.

    > No więc czemu teraz taka umowa dostarczona post factum jako załącznik
    > nie blokuje całkowicie egzekuzji?

    Blokuje, przecież pisałem o powództwie przeciwegzekcyjnym.
    Czy może masz za złe, że ocenia to "zły sąd", a nie "dobry komornik"?

    --
    Liwiusz