  • Data: 2017-08-31 12:30:36
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2017 o 12:20, Liwiusz pisze:

    > Ponosi odpowiedzialność przed właścicielem ruchomości.

    LOL - ten zlicytowany przez komornika dłużnik ma teraz oddać kasę
    właścicielowi?

    > Konsekwencje tego, że się komuś coś daje. To chyba oczywiste.

    No nie bardzo. Konsekwencją oddania samochodu do warsztatu powinien być
    na przykład mój gust naprawiony samochód. Nie daję go mechanikowi w
    posiadanie czy użytkowanie, tylko w celu naprawy. Nie widzę
    uzasadnienia, że skoro oddałeś samochód do warsztatu to jesteś sam sobie
    winien, że ci go komornik ukradł.

    > Stąd, że prawa osób postronnych nie mogą uniemożliwiać egzekucji. Jak
    > wszystko w życiu - musi to podlegać rozważeniu.

    No dokładnie - niech sobie komornik rozważy i za to bierze
    odpowiedzialność. I kasę.

    > Nie ma powodu, aby
    > komornik nie mógł pracować, bo istnieje cień szansy, że coś nie należy
    > do dłużnika.

    A niech sobie pracuje. Nikt mu nie broni. Ale jak ukradnie moją rzecz to
    niech płaci odszkodowanie. Co w tym takiego dziwnego, że należy naprawić
    szkodę którą się wyrządziło?

    Shrek