  • Data: 2017-08-31 13:20:40
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oo8lm1$r4a$...@n...news.atman.pl...
    >Przekręt w Mławie był - ale nie dlatego, że zajęto niedłużnika
    >mienie, tylko dlatego, że szybko je sprzedano w warunkach sprzedaży

    Wiesz dokladnie co tam bylo, czy tylko zgadujesz ?

    >natychmiastowej, prawdopodobnie po zaniżonej cenie i podstawionej
    >osobie. Czyli była to ustawka.

    Myslisz ze jedna ?
    Czy ten komornik zawsze tak dzialal, i jeszcze asesorow uczyl ?

    >Natomiast grupowi pieniacze krytykują komornika z zupełnie złej
    >strony. Sam fakt możliwości zajmowania rzeczy bez badania własności
    >na miejscu ma swoje zalety, a sytuacja odwrotna - wady, które
    >uniemożliwiają jej praktyczne zastosowanie, jeśli nie chcemy zejść ze
    >skutecznością egzekucji z 20 na 2%.

    Ja tam wiem swoje - jakby komornik musial zwrocic za ten ciagnik pelna
    naleznosc plus dodatkowe straty, plus zarzuty karne, to by takich
    przypadkow nie bylo.
    Jakby sad musial podobna kare/odszkodowanie zaplacic, za to nie
    wstrzymal egzekucji w terminie, to by pisma rozpatrywal szybko.

    A tu sie pewnie okaze, ze rolnik nie moze zglosic wlasnosci ciagnika
    do protokolu, bo nie jest strona w sprawie, komornik nic nie musi, sad
    nic nie musi, i winnych nie ma.

    A tak nawiasem mowiac - ciagnik rzecz droga, samochod czasem tez,
    zloto, bizuteria drogie - ale czy zabieranie telewizora, pralki,
    lodowki, to sie nie mija z celem ?
    Ile tak mozna odzyskac?

    J.