eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomorka w serwisie › Re: Komorka w serwisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komorka w serwisie
    Date: Thu, 02 Mar 2006 14:02:34 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <du6qco$ii6$1@news.onet.pl>
    References: <du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.97.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1141304536 19014 82.177.97.252 (2 Mar 2006 13:02:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Mar 2006 13:02:16 +0000 (UTC)
    X-Sender: vykVhnzYh+UMkknq1iqan+ARpzBqGXle
    In-Reply-To: <du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.10) Gecko/20050716
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:370888
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał:

    > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
    > które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
    > rozliczeniowy więc one mi przepadną.

    Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
    usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
    najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
    Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
    odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
    wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
    Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
    wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
    albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
    warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
    operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
    załatwić.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1