  • Data: 2006-03-02 13:02:34
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał:

    > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
    > które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
    > rozliczeniowy więc one mi przepadną.

    Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
    usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
    najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
    Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
    odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
    wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
    Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
    wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
    albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
    warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
    operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
    załatwić.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor