eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomorka w serwisie › Re: Komorka w serwisie
  • Data: 2006-03-02 20:40:01
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
    > usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
    > najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
    > Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
    > odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
    > wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
    > Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
    > wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
    > albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
    > warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
    > operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
    > załatwić.
    A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?

    --
    Pozdrawiam
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1