-
1. Data: 2006-03-02 12:47:50
Temat: Komorka w serwisie
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Witam,
Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem
do serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.
Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
rozliczeniowy więc one mi przepadną.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
2. Data: 2006-03-02 13:02:34
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
Dnia 2006-03-02 13:47, Użytkownik Przemek napisał:
> Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie,
> które przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres
> rozliczeniowy więc one mi przepadną.
Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
załatwić.
Kaczor
--
Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor
-
3. Data: 2006-03-02 15:54:16
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Piotrek" <p...@m...com>
Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
news:du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
>
> Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
> autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do
> serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
> zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.
>
>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
>gafe kolego...
> Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które
> przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc
> one mi przepadną.
>
> teraz to juz za dużo zrobić nie możesz bo oddałeś swój telefon zastępczego
> nie otrzymałeś , bo sie nie upomniałeś , jedyne co zostaje to pisanie
> odwołania do Twojego operatora ale wierz mi , tych minut i tak nie
> odzyskasz , sam pracuje w salonie telefonów i wiem jak jest..
> Pozdrawiam
> Przemek
-
4. Data: 2006-03-02 20:38:56
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Piotrek napisał(a):
>
>>Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
>>autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
>>musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
>>gafe kolego...
Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
5. Data: 2006-03-02 20:40:01
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):
> Abonament to nie tyle aparat co karta SIM. Można zawiesić świadczenie
> usług z powodu np utraty bądź zniszczenia karty. Jednak wtedy należy jak
> najszybciej zgłosić sprawę u operatora i czekać na wydanie duplikatu.
> Wtedy odwieszają numer. Okres, gdy karta nie była aktywna jest
> odejmowany za rachunek w tymże miesiącu jednak w następnym przychodzi
> wyrównanie (za owy okres) oraz opłata za wydanie duplikatu karty SIM.
> Tak więc niestety ale jeśli nie znajdziesz w umowie, iż operator MUSI
> wydać Ci telefon zastępczy nie pozostaje Ci nic innego jak albo czekać,
> albo załatwić sobie jakiś aparat i korzystać. Oprócz przeczytanej umowy
> warto też pofatygować się do tego, bądź innego punktu (najlepiej salonu)
> operatora i zapytać skąd taka niedbałość o klienta. Może coś uda się
> załatwić.
A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?
--
Pozdrawiam
Przemek
-
6. Data: 2006-03-02 21:02:29
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Piotrek" <p...@m...com>
> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>
>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
-
7. Data: 2006-03-03 04:45:17
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
Dnia 2 mar o godzinie 22:02, na pl.soc.prawo, Piotrek napisał(a):
>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
Czy zaczniesz w końcu postować poprawnie?
OD kilku dni piszesz - i w Twoim wykonaniu to fatalnie wychodzi.
Zadeklaruj także kodowanie poprawne.
--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
http://www.elektro-instal.com/smieszne/
-
8. Data: 2006-03-03 07:58:35
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
In the darkest hour on Thu, 2 Mar 2006 22:02:29 +0100,
Piotrek <p...@m...com> screamed:
>> Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
>> salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
>> sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>>
>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
>
Taka mała wiadomość dla Ciebie. Znaki '>' nie oznaczają "tu odpisywać"...
--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 08:58:11 user up 10904 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]
God made machine language; all the rest is the work of man.
-
9. Data: 2006-03-03 08:09:45
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
Piotrek napisał(a):
>>Dowiadywałem się, jak oddawałem telefon nie mają i tyle. Wiem, że w
>>salonach firmowych muszą mieć, ale to innaczej prawnie wygląda, bo
>>sprzedawcą jest właściciel sieci komórkowej.
>>
>>To akurat juz jest w jego interesie zeby zalatwic Ci telefon zastepczy ,
>>przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora podpisales....
>
>
>
W umowie na pewno nie ma takiego punktu. Przeczytam jeszcze regulamin
świadczenia usług.
--
Pozdrawiam
Przemek
-
10. Data: 2006-03-03 10:54:05
Temat: Re: Komorka w serwisie
Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>
Dnia 2006-03-02 21:40, Użytkownik Przemek napisał:
> A czy jest jakiś okres czasu ile telefon może być w serwisie?
Musisz zerknąć do karty gwarancyjnej. Nie pamiętam dokładnie w tym
momencie a swoją gdzieś posiałem :)
Kaczor
--
Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy
kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor