eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomorka w serwisie › Re: Komorka w serwisie
  • Data: 2006-03-02 15:54:16
    Temat: Re: Komorka w serwisie
    Od: "Piotrek" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    news:du6pj9$nl4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    >
    > Zakupiłem telefon komórkowy Sony Ericsson na abonament w jednym z
    > autoryzowanych przedstawicieli operatora. Telefon się zepsuł i oddałem do
    > serwisu. Telefon jest już w serwisie ponad miesiąc czasu, telefonu
    > zastępczego nie otrzymałem, bo takich nie mają.
    >

    >Zawsze moga dać Ci inny telefon , jeżeli masz telefon na abonament to
    >autoryzowany salon , czy też sklep nie może sie tłumaczyć że nie maja ,
    >musisz dostać inny telefon , a jak sie o to nie upomniałeś to popełniłes
    >gafe kolego...
    > Co mogę zrobić? Dodam, że abonament płacę. Mam minuty w abonamencie, które
    > przechodzą i takie co nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy więc
    > one mi przepadną.
    >

    > teraz to juz za dużo zrobić nie możesz bo oddałeś swój telefon zastępczego
    > nie otrzymałeś , bo sie nie upomniałeś , jedyne co zostaje to pisanie
    > odwołania do Twojego operatora ale wierz mi , tych minut i tak nie
    > odzyskasz , sam pracuje w salonie telefonów i wiem jak jest..
    > Pozdrawiam
    > Przemek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1