  • Data: 2010-01-24 17:14:39
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sugerujesz że leczenie emeryta rencisty jest z innego funduszu ?
    Sugeruję że ZUS na rente, emeryture, wypadek dostaję kase poza
    składką zdrowotną (czyt chorobową) dostaje dodatkowe fundusze
    na 'obsługę' emerytów i rencistów.

    > Nie wiem jaki jest odsetek pseudo rencistów, wiem natomiast
    > że sąsiad któremu uchlastało obie nogi nie ma renty bezterminowej
    > tylko co dwa lata sprawdzają czy aby nie odrosły.
    > Myślisz więc że nie potrafią wychwycić zwykłych oszustów ?

    I przykład ze sąsiadem jest Twoim zdaniem pełnym usprawiedliwieniem
    mizernego działania ZUSu?

    > Nie wiem ile idzie kasy na przewlekle chorych ale patrząc na tych
    > leżących w szpitalach to większość ich budżetu. Znasz jakąś
    > prywatną wspaniałą firmę medyczną prowadzącą własny szpital ?
    > Pozdrawiam

    Oczywiście, że nie znam bo ich nie ma. Ale gdyby istniała możliwość
    'wypisania'
    się z ZUSu i przeniesienia swoich finansów do innych tego typu placówek,
    to jestem przekonany że wyrastały by one jak grzyb po deszczu.

    Sam płacę za siebie co miesiąc ponad 800pln i jestem święcie przekonany,
    że niezależny zakład ubezpieczeń za takie pieniążki zagwarantowałby lepszą
    emeryturę, a w szpitalu dwie pielęgniarki na przemian podcierały by mi
    tyłeczek i karmiły łyżeczką...

    Pozdro
    --
    Szolek