  • Data: 2010-01-25 09:50:06
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to jest, ze poczcie polskiej nie oplaca sie dostarczac przesylek. Ma
    > straty. Natomiast prywatni robia to szybciej, lepiej, taniej i jeszcze na
    > tym zarabiaja. Wiesz moze ?

    Mieszkam w Pcimiu Dolnym, gdzie przy sklepie GS-owskim jest skrzynka
    pocztowa z ktorej poczta raz dziennie wyciaga listy.
    Gdzie znajede podbna jakies prywatnej poczty?
    Czy wyslany list do mnie do Pcimia Dolnego tez dojdzie do mojej skrzynki w
    cenie kilku groszy?
    W prywatnej firmie i nie ylko, jesli cos jest nie tak, to czy wlasciciel
    likwiduje firme czy zmienia ludzi odpowiedzialnych za jej funkcjonowanie?
    Dlaczego wiec w Polsce zamiast zmienic ministra, kierownictwo czy inne osoby
    na stanowiskach decydenckich mowi sie o prywatyzacji czyli likwidacji?
    A pamietaj, ze prywatyzacja poczty nie ma na celu ulepszenia uslug
    pocztowych a jedynie chec na budynki ktore w set przypadkach znajduja sie w
    centrach miast! O to dokladnie chodzi.
    Po sprywatyzoowaniu poczty, bedziesz miec jak w Nigeri, gdzie ludzie nie mja
    adresow tylko poczte odbieraja w skrytkach pocztowych za ktore placa
    abonament.
    Wowczas bedziesz miec nowoczesnie:)

    > A moze na przykladzie PKP. Czemu u nas jest brudno, smierdzi, pociagi do
    > spoznienia sie nie potrzebuja sniegu i mrozu. Kasjerka musi byc opryskliwa
    > informacja caly czas zakolejkowana. Czemu nie mozna normalnie kupic biletu
    > tylko trzeba stac w kolejce? Czemu nie mozna jechac nad morze czy w gory
    > bez
    > stania na korytarzu.

    Ale za likwidacja nierentowych polaczen to klaskales?
    Teraz jak masz jeden pociag z dwoma wagonami to sie stoi w korytarzu...
    Wiesz, ze w UK tez sie stoi w korytarzu?
    W UK koleje sa prywatne, wszystkie, ceny kosmiczne. Za przejazd odcinka ok.
    350km musisz w dwie strony zaplacic 60 funtow w czasie po godzinach szczytu.
    Od 9:01 i od 17:01. W godzinach szczytu bilet kosztuje 100% drozej. Pociag
    jedzie ok 2,5 godziny, i po 17 jest walka o miejsce siedzace (znaczy nie
    tyle walka co bieganina do pociagu by sobie takie zajac) ci co nie zdaza
    stoja na kroytarzu. Naturalnie I klasa jest w 95% pusta ale tam bilet
    kosztuje 270 funtow.
    Jak bedziesz w Londynie, przejdz sie na np. London Euston i zpbacz jakie sa
    koljki do kas. Srednio po 50 osob.
    A co do panienki w okienku kasowym PKP chcesz by sie usmiechala i byla
    miila? Daj jej 3500zl netto to sie bedzie usmiechac, bo bedzie juz szkoda
    jej stracic taka pensje. Za 1500 to ona wszedzie znajdzie sobie prace wiec
    nie oczekuj od ludzi cudow. Od Tuska oczekuj cudow. Bo on obiecywal, ze cuda
    beda w Polsce jak na razie to ok 300 osob zamarzlo od listopada ubieglego
    roku do dzis. To najwiekszy cud Tuska bo podbny pomor z powodu mrozow byl
    notowany za okupacji hitlerowskiej...