  • Data: 2010-01-24 22:01:23
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Te same firmy wymienione przezemnie maja tez oferty dla osob w wieku pow
    > 55
    > lat. I jakos to zawsze jest mniej niz 400 zlotych.

    te 400 zł podziel na :
    - tych co płacą składkę i tych co jej unikają (rolnicy) -> średnio wyjdzie
    dużo mniej na głowę na całe leczenie!!
    .
    - zapłata za pracę lekarzy w przychodniach (państwowe biorą z tych 400zł;
    prywatne z twojej prywatnej kasy)
    - dopłata do twoich lekarstw kupowanych także po wizycie u "prywatnego"
    lekarza
    - zapłata za utrzymanie karetek pogotowia (nawet jak z nich nie
    korzystasz - plus nikt nie wyśle ci prywatnej
    do wypadku na drugim końcu kraju)
    - koszt wybudowania i utrzymywania szpitali - prywatne szpitale to rzadkość
    a i mały zakres usług -a często i nie
    wchodzących do żadnych abonamentów.
    - zbieranie środków z każdego miesiąca na starość i podpadłość na zdrowiu.
    - bardzo drogie procedury szpitalne - nieserwowane przez prywatnych -
    czsem setki tys zł

    > Wiem jak dziala taka firma. Widze jak oszczedzaja na czym sie tylko da.
    > Jednak jakosc jest dosc wysoka a w porownaniu do leczenia sie na kase
    > chorych to jest wrecz przepasc jakosciowa.

    Bo abonament w prywatnej przychodni wynosi ze 50zł/miesiąc/głowę za
    internistę a w państwowej za to samo
    wypada po 6zł/miesiąc/głowe . Widzisz różnicę?

    > Prywatne lecznice nie maja tylko onkologii. Zreszta czemu sie dziwic jak
    > na
    > kase chorych musisz placic. Gdybys mogl zrezygnowac z obowiazkowego
    > ubezpieczenia to i prywatne firmy wstawilyby cos podobnego. Pewnie stawka
    > wzroslaby X2 ale mialbys pelna ochrone.

    To zajrzyj do systemu ubezpieczeń w USA i sprawdź jakie składki tam się
    płaci
    za prywatną pełna opiekę.