  • Data: 2010-01-24 21:39:06
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam płacę za siebie co miesiąc ponad 800pln i jestem święcie przekonany,
    > że niezależny zakład ubezpieczeń za takie pieniążki zagwarantowałby lepszą
    > emeryturę, a w szpitalu dwie pielęgniarki na przemian podcierały by mi
    > tyłeczek i karmiły łyżeczką...

    W szpitalu to za te 800zł to miałbyś taką wspaniałą opiekę z
    3 godziny na miesiąć. Zobacz ile kosztuje doba w prywatny
    szpitalu bez żadnych procedur medycznych - które nawet w setki
    tysięcy zł czasem lecą. Dla ułatwienia myślenia sprawdź ile kosztuje
    doba w dobrych hotelach (nie mają sprzętu medycznego) i
    bez macania pielęgniarek.