  • Data: 2010-01-24 16:20:28
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem ile idzie kasy na przewlekle chorych ale patrząc na tych
    > leżących w szpitalach to większość ich budżetu. Znasz jakąś
    > prywatną wspaniałą firmę medyczną prowadzącą własny szpital ?

    no gdybys mial wiedze jaka myslisz, ze masz to bys wiedzial, ze tak.

    http://www.medicover.com/plpl/szpital/435,Strona-glo
    wna.htm

    http://szpitaleprywatne.wprost.pl/

    no patrz. Ilu firmom oplaca sie prowadzic prywatny szpital. Czemu
    panstwowego sie nie oplaca ? Moze tu tez masz duza wiedze ? To wyjasnij
    prosze.

    Icek