  • Data: 2006-01-01 17:24:56
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Nixe [Sun, 1 Jan 2006 17:14:42 +0100]:

    > Ok, ale to nie jest dyskryminacja, bo każdy może przysiąść
    > fałdów, popracować nad średnią i pojechać na wycieczkę.

    E-e. Nie każdy. Mogę się założyć wręcz, że pokażę ci paru
    takich, którzy w życiu nie daliby rady z tamtymi zadaniami
    choćby pół doby ślęczeli nad książkami. To jest owczywista
    i całkiem jawna dyskryminacja ze względu na IQ ;>

    > Tego nie da się zrobić tak prosto w przypadku zmiany płci :)

    O ile pamiętam, to tam nikt nikomu zmieniać nie kazał,
    ino perukę założyć - co w tym takiego trudnego? ;)

    Kira