  • Data: 2006-01-02 07:55:34
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Mon, 02 Jan 2006 07:59:58 +0100]:

    > Nagroda za dobre wyniki w nauce to jedno - jak ktoś się
    > postara, to ostanie.

    Uwierz mi, że poziom który trzeba tam było zaprezentować
    był znacznie trudniejszy do osiągnięcia niż założenie
    głupiej peruki :> Poza tym, tak szczerze mówiąc, to co
    tym facetom to przeszkadzało? Na bal karnawałowy jak idą
    to też strzelają focha "bo mi to nie pasuje!" czy jednak
    wpasowują się w konwencję? Bo to właśnie konwencja tego
    konkretnego lokalu, jak im nie pasuje to po cholerę się
    pchają? Żeby burdę zrobić?

    > A 'karanie' za płeć, religię czy kolor skóry

    Pardon, ale jakie "karanie"?

    Kira