  • Data: 2006-01-01 17:55:42
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dp93pa$hbm$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zgodzę się z Tobą, bowiem w konsekwencji obalił byś podstawowe
    > kanony praw konsumenta. Czyli jak leży chleb w sklepie, to też sobie
    > mogę go sprzedać, albo nie? Albo sprzedać po innej cenie, bo przecież
    > nie jest to wiążące.

    Ale danie opisane w karcie nie istnieje dopóki klient go nie zamówi,
    kelner nie przyjmie zamówienia a kucharz go nie przyrządzi.
    Czasem zdarza się, że zamawiam np. schabowego a kelner mówi, że aktualnie
    nie ma i co, mam wezwac policję? Wybieram co innego, ale teoretycznie mogę
    usłuszeć, że lodówka jest pusta i nic nie dostanę...