  • Data: 2006-01-01 18:25:27
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert pisze:

    [..]
    > Nie zgodzę się z Tobą, bowiem w konsekwencji obalił byś podstawowe
    > kanony praw konsumenta. Czyli jak leży chleb w sklepie, to też sobie
    > mogę go sprzedać, albo nie? Albo sprzedać po innej cenie, bo przecież
    > nie jest to wiążące.

    Przeciez wyraznie napisalem w ktoryms z poprzednich postow o art. 543 kc!
    1. Wystawienie towaru z cena wiaze sprzedawce -543 kc
    2. Sam cennik bez wystawienia towaru nie wiaze sprzedawcy - 71 kc
    A swoja droga co to sa te "podstawowe kanony praw konsumenta"?
    Czy to cos sie je?;))

    [..]
    > zawsze i wszędzie. Poza tym jestem prawie pewien, że do sprzedaży
    > konsumentom usług (czyli fryzjer, grabarz itd.) stosuje się przepisy
    > nie o zleceniu, ale a sprzedaży. Tylko nie potrafię tego fragmentu
    > znaleźć :-(

    Takiego przepisu ZTCMW nie ma. Obowiazuje natomiast art. 750 kc:)

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov