  • Data: 2006-01-02 07:53:23
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Andrzej Lawa [Mon, 02 Jan 2006 07:57:37 +0100]:

    > Do tego samego, co 'lokale tylko dla białych' albo
    > lokale z napisem 'Żydom wstęp wzbroniony'.

    I nie widzisz kompletnie różnicy między chęcia poprzebywania
    przez chwilę w określonym towarzystwie, a nienawiścią rasową?

    Zdelegalizuj wszystkie kółka zainteresowań, mówię Ci. A, no
    i kluby bliźniaków koniecznie, przecież to nie Twoja wina że
    nie masz takowego i nie powinieneś być dyskryminowany. No i
    przydałoby się też w sumie polikwidować sklepy typowo damskie
    czy męskie, że już nie wspomnę o takim przejawie rasizmu jak,
    TFU! oddzielne toalety z których płeć przeciwna do zaznaczonej
    na drzwiach jest bezczelnie wypraszana!

    Daj sobie spokój, jeśli naprawdę nie rozróżniasz ochoty na
    pogadanie z określonymi ludźmi od nienawiści do całej reszty
    to mam wrażenie że to Ty raczej masz problem, nie ja.

    Kira (która robiąc babski wieczorek nie zaczyna nagle pałać
    nienawiścią do facetów)