  • Data: 2020-01-27 18:39:03
    Temat: Re: Katastrofa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2020 o 18:15, Kviat pisze:

    > To merytorycznie pokaż tę ustawę, dzięki której policjant może
    > postawić obywatelowi dowolny zarzut. Idę ulicą, rzucam peta na
    > chodnik, a policjant wpisuje "zniekształcenie utworu architekta
    > miejskiego"? Albo "znieważenie chodnika"?

    A widziałeś taki przepis?

    > Twój sposób myślenia kojarzy mi się z totalitaryzmem, a nie podstawy
    > procesu karnego. Nie myl pojęć.

    NA Twoje skojarzenia nic nie poradzę :-)

    > Aaaa... czyli jak policjantowi chodzi o znieważenie chodnika poprzez
    > rzucenie peta na chodnik, to wszystko w porządku, tak? Najwyżej potem
    > się zmieni, albo delikwenta uniewinnią w sądzie. No super.

    Kto Ci naopowiadał, że tu sąd jest potrzebny?

    > Oczywiście, że wygląda tak samo. Jak pomnik włożysz do pudełka, to
    > nadal wygląda jak pomnik, tyle że jest w pudełku. Jest nawet gorzej!
    > Wcale tego pomnika nie widać, a nadal nie zmienił wyglądu. Paradoks
    > taki. Normalnie zagadka nie do rozwiązania.

    No widzisz, a ja uważam, ze jak włożysz do pudełka, to widać pudełko,
    nie pomnik.

    > Wciąż tak samo. Musisz się bardziej postarać żeby zmienił wygląd.

    Skoro nie odróżniasz obrazu Mona Lisa od worka foliowego, to faktycznie
    trudno mi będzie Cię przekonać, ze się różnią.

    > Nie jest. Fakty są takie, że pomnik nie zmienił swojego wyglądu.

    No popatrz. A mnie się wydaje, ze jednak wygląda ze szmatą inaczej.

    > No przecież, że nie ma nic wspólnego. Tak dla jaj to sobie napisałem
    > żeby cię zdenerwować. Tak jak twórcy Konstytucji napisali
    > Konstytucję dla jaj, żeby zdenerwować kilka osób.
    > A skoro już doszedłeś, że w KK jest art.256, to na pewno wskażesz
    > też przepis na podstawie którego policja ochrania przemarsze
    > faszystów, zamiast bronić obywateli przed faszystami i tych faszystów
    > aresztować.

    A dlaczego ja mam to wskazywać? Ja Ci jedynie chcę uzmysłowić, że do
    działania Policji sama Konstytucja nie wystarcza.

    --
    Robert Tomasik